niedziela, 7 kwietnia 2013

Wymiary- dobry początek

Widzę,że już was przybywa ! Wysyłajcie tego bloga swoim znajomym ! Co myślicie o tym,żeby założyć stronkę na facebooku , zebrać kilka kobiet jako adminki i dzielić się swoją historią przy okazji nabywając motywacji ? :)
Właśnie się zmierzyłam . Moje ciało jest znacznie jędrniejsze .
Wzrost :165 cm
Biodra 81 cm
brzuch 74 cm
Łydki 21,5 cm
uda 52cm
biust 79 cm
Jest troszkę lepiej,ale widzę i czuję to. Dodam teraz zdjęcie ,narazie innego nie jestem w stanie bo chciałabym pokazać moje nogi-największy kompleks skóra w udach nie jest jędrna -galaretka , a od kolana w dól nogi mam grube bardzo umięśnione,bardzo,bardzo. Z Brzucha jestem dosyć zadowolona bo zostało mi tylko to co widać na zdjęciu ,mam już niezły zarys kaloryfera ,jeszcze tylko a właściwie aż to-najtrudniejsze :)
 No więc to ja i mój problem,który nawet na tych zdjęciach nie wygląda tak źle .Ale uda są bardzo masywne,nogi zbyt umięśnione ,z brzuchem sobie jakoś poradzę. A Pod dwójką tych zdjęć podeślę Wam jakieś inspiracje te dobre i te przesadzone ale jednak bardzo ciężka praca. Odzywajcie się w komentarzach  albo piszcie prywatnie na email:

anonimowakatastrofa@gmail.com
Słyszałyście o tym,że nie powinno się mieszać ogórka z pomidorem ?Ponieważ jakby witaminy się ulatniają,organizm ich tak nie przyswaja .
Nie mieszajmy tego,a jeśli już to tak jak np w sałatkach dodaj octu :)












no proszę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz